Rady Pedagogiczne
Kierunki polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2024/25
Edukacja prozdrowotna w szkole – kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych.
Edukacja obywatelska w wymiarze lokalnym i globalnym – kształtowanie postaw społecznych i patriotycznych.
Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy z zespołem zróżnicowanym.
Wersja I.
Jak wspierać dobrostan i zdrowie psychiczne uczniów w szkole, w tym realizacja kierunku polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2024/2025.
Wersja II
Edukacja w zasięgu ręki czyli jak korzystać z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Jak wspierać rozwój umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczna praca w sieci. Sztuczna inteligencja i możliwości Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Rozwijanie kompetencji cyfrowych, w tym bezpieczne wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie.
Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez nauczanie interdyscyplinarne.
Kształcenie zawodowe – wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi.
Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego.