Rady Pedagogiczne

Przedszkole

Bezpieczny przedszkolak – w świetle prawa oświatowego i podstawy programowej wychowania przedszkolnego.

„Bo ja tak chcę, i tyle” – Zawzięte dziecko w przedszkolu i nieprzejednany rodzic. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami?

Dokumentacja nauczyciela przedszkola w oparciu o aktualne przepisy prawa.

Dziecko w spektrum autyzmu w przedszkolu.

Etyka zawodowa nauczyciela przedszkola w prawie oświatowym i samorządowym.

Nowe kryteria oceny pracy nauczyciela przedszkola.

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole / przedszkolu w świetle najnowszych zmian prawnych.

Pozytywna dyscyplina jako metoda wychowawcza zapewniająca realizację Standardów Ochrony Dzieci w przedszkolu.

Pozytywna dyscyplina jako sposób na poprawę zachowania dzieci w wieku przedszkolnym.

Prawo oświatowe w pracy nauczycieli przedszkola.

Rozwój umiejętności komunikacyjnych przedszkolaka.

Trening umiejętności społecznych (TUS).

Zachowania trudne u dzieci w wieku przedszkolnym.

Złość, agresja czy przemoc? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia do pracy z przedszkolakami.