Rady Pedagogiczne
Przedszkole
Bezpieczny przedszkolak – w świetle prawa oświatowego i podstawy programowej wychowania przedszkolnego.
„Bo ja tak chcę, i tyle” – Zawzięte dziecko w przedszkolu i nieprzejednany rodzic. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami?
Dokumentacja nauczyciela przedszkola w oparciu o aktualne przepisy prawa.
Dziecko w spektrum autyzmu w przedszkolu.
Etyka zawodowa nauczyciela przedszkola w prawie oświatowym i samorządowym.
Nowe kryteria oceny pracy nauczyciela przedszkola.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole / przedszkolu w świetle najnowszych zmian prawnych.
Pozytywna dyscyplina jako metoda wychowawcza zapewniająca realizację Standardów Ochrony Dzieci w przedszkolu.
Pozytywna dyscyplina jako sposób na poprawę zachowania dzieci w wieku przedszkolnym.
Prawo oświatowe w pracy nauczycieli przedszkola.
Rozwój umiejętności komunikacyjnych przedszkolaka.
Trening umiejętności społecznych (TUS).
Zachowania trudne u dzieci w wieku przedszkolnym.
Złość, agresja czy przemoc? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia do pracy z przedszkolakami.