Formularz zgłoszeniowy na radę pedagogiczną Dane dotyczące szkolenia Wybierz temat szkolenia z listy 1. Asertywność i empatia w budowaniu relacji z uczniami i rodzicami. 2. Bezpieczne i efektywne korzystanie z narzędzi cyfrowych. 3. Bezpieczny przedszkolak - w świetle prawa oświatowego i podstawy programowej wychowania przedszkolnego. 4. Bo ja tak chcę, i tyle – Zawzięte dziecko w przedszkolu i nieprzejednany rodzic. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami? 5. Budowanie pozytywnego klimatu szkoły oraz poczucia bezpieczeństwa psychicznego uczniów. 6. ChatGPT - narzędzie AI (sztucznej inteligencji) wspomagające pracę nauczycieli i uczniów w szkole. 7. CUDZOZIEMIEC W SZKOLE - praca z uczniem innej narodowości 8. Dobre relacje rówieśnicze podstawą skutecznej edukacji - budowanie zespołu klasowego. 9. Dokumentacja nauczyciela przedszkola w oparciu o aktualne przepisy prawa. 10. Dokumentacja nauczyciela szkoły w oparciu o aktualne przepisy prawa. Praktyczne rozwiązania. 11. Dokumentacja pracy szkoły i nauczycieli w oparciu o aktualne przepisy prawa. Praktyczne wskazówki. 12. Dokumentowanie pracy nauczyciela w oparciu o aktualne przepisy prawa. 13. Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego. 14. Doskonalenie kompetencji nauczycieli do pracy z uczniami przybyłymi z zagranicy, w szczególności z Ukrainy. 15. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. 16. Dziecko w świecie zasad – czyli określanie granic? 17. Dziecko z depresją w szkole. 18. Dziennik elektroniczny w pracy nauczyciela i szkoły. 19. Edukacja obywatelska w wymiarze lokalnym i globalnym - kształtowanie postaw społecznych i patriotycznych. 20. Edukacja prozdrowotna w szkole - kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. 21. Edukacja w zasięgu ręki czyli jak korzystać z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. 22. Efektywne nauczanie w zespole uczniów o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach. 23. Etyka zawodowa nauczyciela przedszkola w prawie oświatowym i samorządowym. 24. Finansowanie zadań oświatowych w świetle obowiązujących przepisów prawa, prawa i obowiązki nauczycieli. 25. Gdzie jest guzik do motywacji uczniów? 26. Identyfikacja ucznia w sytuacji kryzysowej. 27. INDYWIDUALIZACJA W PROCESIE KSZTAŁCENIA 28. Innowacje i eksperymenty w pracy kreatywnego nauczyciela. Praktyczne. wskazówki. 29. Innowacyjne projekty – Jak wykorzystać Serwis Canva w pracy nauczyciela? 30. Innowacyjny druk 3D, długopisy 3D i fotografia w edukacji. 31. Jak budować zdrowe relacje w oparciu o walidację? 32. Jak ciekawie prowadzić lekcje z młodzieżą? 33. Jak nauczyć uczniów mądrego oraz bezpiecznego korzystania z treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych? 34. Jak nauczyć uczniów uczenia się? 35. Jak pracować z „uczniem z dysleksją” - co powinien wiedzieć nauczyciel? 36. Jak pracować z dzieckiem z zaburzeniem mowy? 37. Jak pracować z dziećmi i młodzieżą zagrożoną i niedostosowaną społecznie? 38. Jak prawidłowo oceniać, klasyfikować i promować uczniów w świetle aktualnych przepisów prawa. 39. Jak przygotować się do oceny pracy i zrealizować zadania wynikające z awansu zawodowego w świetle aktualnych przepisów prawa. Praktyczne wskazówki. 40. Jak rozpoznać i reagować na krzywdzone dziecko w rodzinie – obowiązki i zadania pracowników oświaty, zgodne z aktualnymi przepisami prawa – szczególnie z ustawą z dnia 28 lipca 2023 o zmianie kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw. 41. Jak rozwijać kreatywność w klasach młodszych? 42. Jak skutecznie pracować z dzieckiem pobudzonym? 43. Jak skutecznie wspierać dzieci i młodzież – warsztat o budowaniu odporności psychicznej. 44. Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów? 45. Jak tworzyć wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia oraz IPET zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. 46. Jak uczyć języka polskiego jako obcego? - praktyczne rozwiązania. 47. Jak wspierać dobrostan i zdrowie psychiczne uczniów w szkole ? Realizacja kierunku polityki oświatowej państwa w roku 2024/2025 w szkole. Wersja II. 48. Jak wspierać rozwój umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczna praca w sieci. Sztuczna inteligencja i możliwości Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. 49. Jak wykorzystać gry w edukacji szkolnej i domowej? 50. Jak zbudować program wychowawczo – profilaktyczny zgodnie z przepisami prawa. praktyczne wskazówki. 51. Jak zostać dobrym nauczycielem? Rola i zadania nauczyciela rozpoczynającego pracę w zawodzie. 52. Kierunki polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/24 w praktyce szkolnej. 53. Kłopotliwy uczeń i trudny rodzic w praktyce szkolnej. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami? 54. Kompetencje XXI wieku - koncepcja 4K 55. Komunikacja społeczna - komunikacja w sytuacjach konfliktowych (trudnych). 56. Kontynuacja działań na rzecz szerszego udostępnienia kanonu i założeń edukacji klasycznej oraz sięgania do dziedzictwa cywilizacyjnego Europy, w tym wsparcie powrotu do szkół języka łacińskiego jako drugiego języka obcego. 57. Kształcenie zawodowe - wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi. 58. Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez nauczanie interdyscyplinarne. 59. Laboratoria Przyszłości w nowoczesnej szkole. 60. MNEMOTECHNIKI - czyli techniki szybkiego zapamiętywania w praktyce szkolnej. 61. Mobbing na przykładzie praktyki pracy w placówce oświatowej – ujęcie prawne obejmujące budowanie relacji pracowniczych 62. Model edukacji włączającej w praktyce szkolnej. 63. Mosty zamiast murów. Jak budować porozumienie dla dobra dzieci , pomimo konfliktu między rodzicami a szkołą. 64. Motywacja – zasady skutecznego oddziaływania pedagogicznego. 65. Mowa nienawiści w sieci, a bezpieczeństwo uczniów. 66. Mój uczeń jest uchodźcą. Realna pomoc uczniom i nauczycielom w dobie zmagania się z konsekwencjami wojennymi. 67. Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne w systemie edukacji. 68. Nauka kodowania wstępem do nauki programowania. 69. Neurodydaktyka – moda czy konieczność. 70. NEURODYDAKTYKA W PRAKTYCE SZKOLNEJ 71. Niezbędne narzędzia TIK w pracy zdalnej i stacjonarnej nauczyciela. 72. Nowe kryteria oceny pracy nauczyciela przedszkola. 73. Nowoczesne prezentacje w pracy nauczyciela. 74. Obowiązki nauczyciela w świetle prawa i etyki zawodowej. Etyka w praktyce szkolnej i prawie oświatowym. Odpowiedzialność za uchybienie godności zawodu nauczyciela. 75. Ocena pracy nauczyciela szkoły/placówki zgodnie z nowymi kryteriami. 76. Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej. 77. Ocenianie uczniów z trudnościami w nauce. 78. Ocenianie wspierające uczniów ze SPE w modelu edukacji włączającej. 79. Ochrona danych osobowych w świetle rodo a odpowiedzialność prawna. 80. Odpowiedzialność prawna nauczycieli za bezpieczeństwo uczniów. 81. Odpowiedzialność prawna nauczyciela w świetle prawa i najnowszych zmian w prawie – o czym warto wiedzieć i pamiętać? 82. Odwrócona lekcja - Nowatorskie rozwiązania w pracy z uczniami. 83. Organizacja pracy nauczyciela w nowym roku szkolnym 2023/24 – opracowanie niezbędnej dokumentacji w oparciu o aktualne przepisy prawa. 84. Pierwsza pomoc przedmedyczna w szkole. 85. Podnoszenie jakości kształcenia oraz dostępności wsparcia udzielanego dzieciom. 86. Podnoszenie jakości pracy szkoły. 87. Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin udzielanego w systemie oświaty poprzez rozwijanie współpracy wewnątrz-i międzyszkolnej, a także z podmiotami działającymi w innych sektorach, w tym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny – jak realizować kierunek polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/24. 88. PODSTAWA PROGRAMOWA w świetle nowych przepisów prawnych. 89. Podstawy pomiaru dydaktycznego i ich wykorzystanie w codziennej pracy nauczyciela. 90. Pomoc psychologiczno- pedagogiczna dzieciom z Ukrainy w przedszkolu, szkole. 91. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole / przedszkolu w świetle najnowszych zmian prawnych. 92. POZYTYWNA DYSCYPLINA jako sposób na poprawę zachowania dzieci w wieku przedszkolnym. 93. POZYTYWNA DYSCYPLINA jako sposób na poprawę zachowania uczniów 94. Praca domowa uczniów po zmianach w przepisach prawa. NOWOŚĆ !!! 95. Praca metodą projektu edukacyjnego na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych. 96. Praca nad sobą – dla siebie. Jak wspierać rozwój osobowy ucznia? 97. Praca wychowawcy klasy, zgodnie z wymaganiami prawa oświatowego i podstawą programową. 98. Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. 99. Praca z uczniem zdolnym. 100. Prawa i obowiązki nauczycieli i rodziców w świetle przepisów prawa oświatowego. Odpowiedzialność prawna rodziców i szkoły. 101. Prawa i obowiązki nauczycieli w świetle aktualnych przepisów. Komunikacja i zarządzanie a mobbing w środowisku pracy. 102. Prawa i obowiązki rodziców - za co jest odpowiedzialny rodzic , a za co szkoła? 103. Prawa ucznia, dziecka, człowieka z uwzględnieniem zagadnienia władzy rodzicielskiej. 104. Prawo do stawiania granic - asertywność w pracy nauczyciela. 105. Prawo oświatowe dla nauczycieli. 106. Prawo oświatowe w pracy nauczycieli przedszkola. 107. Problem samobójstw wśród dzieci i młodzieży. 108. Problem samouszkodzeń wśród dzieci i młodzieży. 109. Promocja wizerunku szkoły – potrzebą czasów czy dbałością o jakość usługi edukacyjnej? 110. Przeciwdziałanie przemocy wobec nieletnich w szkołach ponadpodstawowych – standardy ochrony małoletnich w świetle przepisów prawa. 111. Przemoc rówieśnicza w szkole i cyberprzestrzeni - rozpoznawanie, skuteczna profilaktyka i interwencja z wykorzystaniem Metody wspólnej sprawy. 112. Rodzice w szkole – rola i zadania, w tym po doświadczeniach w pandemii. 113. Rola i zadania nauczyciela w kształtowaniu kompetencji kluczowych uczniów. Praktyczne rozwiązania. 114. Rola oceniania i oceny w procesie dydaktycznym. 115. Rozwijanie kompetencji cyfrowych, w tym bezpieczne wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. 116. Rozwijanie kompetencji emocjonalno–społecznych uczniów w szkole podstawowej. 117. Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych. 118. Rozwijanie umiejętności uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”. 119. SKUTECZNY WYCHOWAWCA czyli jak skutecznie pracować z grupą? 120. Sposoby aktywizowania i motywacji uczniów. 121. Start zawodowy nauczyciela - warunki nawiązania właściwych relacji z uczniami. 122. Stres w pracy nauczyciela. 123. SZKOŁA DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH – jak udzielać wsparcia edukacyjno-specjalistycznego, w tym ochrony zdrowia psychicznego, dzieciom i młodzieży? 124. Środki pozabudżetowe – jak je pozyskać ? 125. Świadczenia z zakładowego funduszu socjalnego – czy zawsze je otrzymam jako osoba uprawniona? 126. TIK oraz zasoby multimedialne w edukacji. Zastosowanie na lekcjach w szkole oraz on-line. 127. Trudne rozmowy z rodzicami. 128. Uczeń z Ukrainy w naszej szkole. 129. Uczeń z zespołem Aspergera – funkcjonowanie w szkole. 130. Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole, w tym w trakcie edukacji zdalnej - realizacja zaleceń i zajęć wynikających z opinii o pomocy psychologiczno - pedagogicznej oraz orzeczenia o kształceniu specjalnym. 131. Wsparcie nauczycieli i innych członków społeczności szkolnych w rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów, w szczególności z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”. 132. Wsparcie psychologiczne nauczycieli. 133. Wsparcie uczniów jako profilaktyka pierwszorzędowa. 134. Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy z zespołem zróżnicowanym. Wersja I 135. Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej – realizacja kierunku polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2023/2024. 136. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. 137. Wspomaganie koncentracji uwagi u dziecka/ucznia. 138. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży, realizację adekwatnego programu wychowawczo-profilaktycznego oraz zajęć wychowania do życia w rodzinie – realizacja kierunku polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024 139. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny, szczególnie w zakresie ochrony i wzmacniania zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 140. Współczesne zagrożenia w wieku dorastania. 141. Współpraca nauczycieli oparta na relacji kluczem do sukcesu uczniów – szkoły. 142. Współpraca nauczycieli z rodzicami uczniów – aspekty prawne zagadnienia z uwzględnieniem władzy rodzicielskiej nad dzieckiem. 143. Wychowanie zmierzające do osiągnięcia ludzkiej dojrzałości. 144. Wychowawca klasy – zadania i kompetencje, wspomaganie wychowawcy. 145. Wychowawcza i edukacyjna rola szkoły w XXI wieku. 146. Wykorzystanie narzędzi TIK do pracy z dziećmi z Ukrainy. 147. Wykorzystanie Usług Google w pracy nauczyciela. 148. Wykorzystanie usług Notes zajęć, Sway i Stream w edukacji tradycyjnej i zdalnej. 149. Wykorzystanie Wirtualnej tablicy Padlet w edukacji. 150. Wykorzystanie wyników egzaminu ósmoklasisty do podnoszenia jakości pracy szkoły. 151. Wykorzystanie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej w edukacji. 152. Wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji. 153. WYPALENIE EMOCJONALNE przyczyną kryzysu zawodowego. 154. WYPALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI. Jak rozpoznać i przeciwdziałać? 155. Wzmacnianie kondycji psychicznej uczniów i profilaktyka zdrowia - ważny cel strategiczny programu wychowawczo - profilaktycznego szkoły. 156. Wzorcowa lekcja - jak przeprowadzić i uzyskać pozytywną opinię o przeprowadzonych zajęciach. 157. Zachowania trudne u dzieci w wieku przedszkolnym. 158. Zagrożenia w szkole: procedury a bezpieczeństwo uczniów w szkole. 159. ZARZĄDZANIE EMOCJAMI W OBLICZU ZMIANY? 160. Zastosowanie pakietu ms microsoft office 365 w nauczaniu zdalnym. 161. Zebrania z rodzicami jako sposób na budowanie pozytywnych relacji wychowawcy z rodzicem. 162. ZŁOŚĆ, AGRESJA CZY PRZEMOC? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia do pracy z przedszkolakami. „Zabawa jednego człowieka, może być nieszczęściem dla drugiego”. 163. Złość, agresja czy przemoc? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia. 164. Zmiany w prawie oświatowym od nowego roku szkolnego istotne w kontekście świadczenia pracy przez nauczyciela. XXX. Temat spoza listy Wybierz formę szkolenia 1. Online 2. Stacjonarne Dane do faktury - odbiorca Dane do faktury - nabywca Uwagi Oświadczenia Oświadczam, że zgodnie z ustawą z art. 6 ust 1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez niepubliczna placówkę doskonalenia nauczycieli Szkolenia Oświatowe EDU. HALINA z siedzibą w Warszawie ,ul. Józsefa Antalla 9/4 w zakresie prowadzonej działalności szkoleniowej: wypisywanie zaświadczeń o ukończeniu kursu, przekazywanie informacji o organizowanych szkoleniach. Wyślij zgłoszenie