Formularz zgłoszeniowy na radę pedagogiczną Dane dotyczące szkolenia Wybierz temat szkolenia z listy Kierunki polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2024/25 A 1. Edukacja obywatelska w wymiarze lokalnym i globalnym - kształtowanie postaw społecznych i patriotycznych. A 2. Edukacja prozdrowotna w szkole - kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. A 3. Edukacja w zasięgu ręki czyli jak korzystać z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. A 4. Jak wspierać dobrostan i zdrowie psychiczne uczniów w szkole ? Realizacja kierunku polityki oświatowej państwa w roku 2024/2025 w szkole. Wersja II. A 5. Jak wspierać rozwój umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczna praca w sieci. Sztuczna inteligencja i możliwości Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. A 6. Kształcenie zawodowe - wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi. A 7. Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez nauczanie interdyscyplinarne. A 8. Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. A 9. Rozwijanie kompetencji cyfrowych, w tym bezpieczne wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. A 10. Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy z zespołem zróżnicowanym. Wersja I A 11. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. A XXX. Temat spoza listy Dydaktyka B 1. CUDZOZIEMIEC W SZKOLE - praca z uczniem innej narodowości B 2. Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego. B 3. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. B 4. Efektywne nauczanie w zespole uczniów o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach. B 5. Formułowanie wymagań edukacyjnych w oparciu o podstawy pomiaru dydaktycznego. Ocenianie według wymagań. B 6. Gdzie jest guzik do motywacji uczniów? B 7. Identyfikacja ucznia w sytuacji kryzysowej. B 8. Innowacje i eksperymenty w pracy kreatywnego nauczyciela. Praktyczne. wskazówki. B 9. Jak ciekawie prowadzić lekcje z młodzieżą? B 10. Jak nauczyć uczniów uczenia się? B 11. Jak poprowadzić lekcje zgodnie z zasadami współczesnej dydaktyki? B 12. Jak pozyskać uwagę ucznia? Rzecz o uwadze, pamięci i motywacji, czyli jak sensownie wykorzystać czas na lekcji. NOWOŚĆ !!! B 13. Jak rozwijać kreatywność w klasach młodszych? B 14. Jak uczyć języka polskiego jako obcego? - praktyczne rozwiązania. B 15. Jak wykorzystać gry w edukacji szkolnej i domowej? B 16. Kompetencje XXI wieku - koncepcja 4K B 17. Kreatywne notatki wspierające proces nauczania – uczenia się. B 18. Mnemotechniki – czyli techniki szybkiego zapamiętywania w praktyce szkolnej. B 19. Motywacja – zasady skutecznego oddziaływania pedagogicznego. B 20. Neurodydaktyka w praktyce szkolnej. B 21. Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej. B 22. Odwrócona lekcja - Nowatorskie rozwiązania w pracy z uczniami. B 23. Pierwsza pomoc przedmedyczna w szkole. B 24. Podnoszenie jakości kształcenia oraz dostępności wsparcia udzielanego dzieciom. B 25. Podnoszenie jakości pracy szkoły. B 26. Podstawa programowa w świetle nowych przepisów prawnych. B 27. Podstawy pomiaru dydaktycznego i ich wykorzystanie w codziennej pracy nauczyciela. B 28. Praca domowa uczniów po zmianach w przepisach prawa. NOWOŚĆ !!! B 29. Praca metodą projektu edukacyjnego na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych. B 30. Praca nad sobą – dla siebie. Jak wspierać rozwój osobowy ucznia? B 31. Praca z uczniem zdolnym. B 32. Rola i zadania nauczyciela w kształtowaniu kompetencji kluczowych uczniów. Praktyczne rozwiązania. B 33. Rola oceniania i oceny w procesie dydaktycznym. B 34. Sposoby aktywizowania i motywacji uczniów. B 35. Wspomaganie koncentracji uwagi u dziecka/ucznia. B 36. Wykorzystanie wyników egzaminu ósmoklasisty do podnoszenia jakości pracy szkoły. B 37. Wzorcowa lekcja - jak przeprowadzić i uzyskać pozytywną opinię o przeprowadzonych zajęciach. B XXX. Temat spoza listy Wychowanie C 1. Asertywność i empatia w budowaniu relacji z uczniami i rodzicami. C 2. Dziecko w świecie zasad – czyli określanie granic? C 3. Edukacja obywatelska w wymiarze lokalnym i globalnym - kształtowanie postaw społecznych i patriotycznych. C 4. Jak budować zdrowe relacje w oparciu o walidację? C 5. Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów? C 6. Jak zbudować program wychowawczo – profilaktyczny zgodnie z przepisami prawa. praktyczne wskazówki. C 7. Kłopotliwy uczeń i trudny rodzic w praktyce szkolnej. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami? C 8. Metody radzenia sobie ze stresem. C 9. Mowa nienawiści w sieci, a bezpieczeństwo uczniów. C 10. Pozytywna dyscyplina jako sposób na poprawę zachowania uczniów. C 11. Pozytywna dyscyplina podstawą budowania bezpiecznych relacji miedzy pracownikami szkoły a dziećmi – realizacja Standardów Ochrony Dzieci. C 12. Praca wychowawcy klasy, zgodnie z wymaganiami prawa oświatowego i podstawą programową. C 13. Prawo do stawiania granic - asertywność w pracy nauczyciela. C 14. Przemoc rówieśnicza w szkole i cyberprzestrzeni - rozpoznawanie, skuteczna profilaktyka i interwencja z wykorzystaniem Metody wspólnej sprawy. C 15. Rozwijanie kompetencji emocjonalno–społecznych uczniów w szkole podstawowej. C 16. Skuteczny wychowawca, czyli jak skutecznie pracować z grupą? C 17. Socjoterapia w pracy wychowawczej. C 18. Stop hejt C 19. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny, szczególnie w zakresie ochrony i wzmacniania zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. C 20. Współczesne zagrożenia w wieku dorastania. C 21. Wychowawca klasy – zadania i kompetencje, wspomaganie wychowawcy. C 22. Wzmacnianie kondycji psychicznej uczniów i profilaktyka zdrowia - ważny cel strategiczny programu wychowawczo - profilaktycznego szkoły. C 23. Zagrożenia w szkole: procedury a bezpieczeństwo uczniów w szkole. C 24. Złość agresja czy przemoc? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia do pracy z przedszkolakami. C XXX. Temat spoza listy Pomoc psychologiczno-pedagogiczna D 1. Dziecko z depresją w szkole. D 2. Identyfikacja ucznia w sytuacji kryzysowej. D 3. Jak pracować z „uczniem z dysleksją” - co powinien wiedzieć nauczyciel? D 4. Jak pracować z dzieckiem z zaburzeniem mowy? D 5. Jak pracować z dziećmi i młodzieżą zagrożoną i niedostosowaną społecznie? D 6. Jak rozpoznać i reagować na krzywdzone dziecko w rodzinie – obowiązki i zadania pracowników oświaty, zgodne z aktualnymi przepisami prawa – szczególnie z ustawą z dnia 28 lipca 2023 o zmianie kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw. D 7. Jak skutecznie pracować z dzieckiem pobudzonym? D 8. Jak skutecznie wspierać dzieci i młodzież – warsztat o budowaniu odporności psychicznej. D 9. Jak tworzyć wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia oraz IPET zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. D 10. Model edukacji włączającej w praktyce szkolnej. D 11. Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne w systemie edukacji. D 12. Ocenianie uczniów z trudnościami w nauce. D 13. Ocenianie wspierające uczniów ze SPE w modelu edukacji włączającej. D 14. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole / przedszkolu w świetle najnowszych zmian prawnych. D 15. Problem samobójstw wśród dzieci i młodzieży. D 16. Problem samouszkodzeń wśród dzieci i młodzieży. D 17. Przeciwdziałanie przemocy wobec nieletnich w szkołach ponadpodstawowych – standardy ochrony małoletnich w świetle przepisów prawa. D 18. Szkoła dostępna dla wszystkich – jak udzielać wsparcia edukacyjno-specjalistycznego, w tym ochrony zdrowia psychicznego, dzieciom i młodzieży? D 19. Wsparcie psychologiczne nauczycieli. D 20. Wsparcie uczniów jako profilaktyka pierwszorzędowa. D XXX. Temat spoza listy TIK i nowoczesne technologie E 1. Bezpieczne i efektywne korzystanie z narzędzi cyfrowych. E 2. Bezpieczny Internet. Świadome i odpowiedzialne korzystanie z sieci. E 3. ChatGPT - narzędzie AI (sztucznej inteligencji) wspomagające pracę nauczycieli i uczniów w szkole. E 4. Edukacja w zasięgu ręki czyli jak korzystać z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. Kierunek polityki oświatowej państwa. E 5. Innowacyjne projekty – Jak wykorzystać Serwis Canva w pracy nauczyciela? E 6. Innowacyjny druk 3D, długopisy 3D i fotografia w edukacji. E 7. Jak nauczyć uczniów mądrego oraz bezpiecznego korzystania z treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych? E 8. Jak wspierać rozwój umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczna praca w sieci. Sztuczna inteligencja i możliwości Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. Kierunek polityki oświatowej państwa. E 9. Laboratoria Przyszłości w nowoczesnej szkole. E 10. Mistrzowskie Nauczanie z AI: Praktyczne Narzędzia i Wskazówki. E 11. Mix Edukacyjny: Jak Łączyć Technologię i Tradycję w Nowoczesnym Nauczaniu. E 12. Nauka kodowania wstępem do nauki programowania. E 13. Nowoczesne prezentacje w pracy nauczyciela. E 14. Rozwijanie kompetencji cyfrowych, w tym bezpieczne wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. Kierunek polityki oświatowej państwa. E 15. Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych. E 16. TIK oraz zasoby multimedialne w edukacji. Zastosowanie na lekcjach w szkole oraz on-line. E 17. Wsparcie nauczycieli i innych członków społeczności szkolnych w rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów, w szczególności z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”. E 18. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Kierunek polityki oświatowej państwa. E 19. Wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji. E 20. Wykorzystanie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej w edukacji. E XXX. Temat spoza listy Prawo i dokumentacja F 1. Awanse zawodowe nauczycieli. Omówienie zmian i procedur dotyczących realizacji zadań. Praktyczne wskazówki i gotowe wzory. F 2. Dokumentacja nauczyciela szkoły w oparciu o aktualne przepisy prawa. Praktyczne rozwiązania. F 3. Edukacja prozdrowotna w szkole - kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. Kierunek polityki oświatowej państwa. F 4. Finansowanie zadań oświatowych w świetle obowiązujących przepisów prawa, prawa i obowiązki nauczycieli. F 5. Jak prawidłowo oceniać, klasyfikować i promować uczniów w świetle aktualnych przepisów prawa. F 6. Jak wspierać dobrostan i zdrowie psychiczne uczniów w szkole ? Realizacja kierunku polityki oświatowej państwa w roku 2024/2025 w szkole. Wersja II. F 7. Kształcenie zawodowe - wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi. Kierunek polityki oświatowej państwa. F 8. Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez nauczanie interdyscyplinarne. Kierunek polityki oświatowej państwa. F 9. Mobbing na przykładzie praktyki pracy w placówce oświatowej – ujęcie prawne obejmujące budowanie relacji pracowniczych F 10. Obowiązki nauczyciela w świetle prawa i etyki zawodowej. Etyka w praktyce szkolnej i prawie oświatowym. Odpowiedzialność za uchybienie godności zawodu nauczyciela. F 11. Ocena pracy nauczyciela szkoły/placówki zgodnie z nowymi kryteriami. F 12. Ochrona danych osobowych w świetle rodo a odpowiedzialność prawna. F 13. Odpowiedzialność prawna nauczycieli za bezpieczeństwo uczniów. F 14. Odpowiedzialność prawna nauczyciela w świetle prawa i najnowszych zmian w prawie – o czym warto wiedzieć i pamiętać? F 15. Organizacja pracy dyrektora i organu prowadzącego na rok szkolny 2025/2026 - zadania i obowiązki w świetle obowiązujących przepisów prawa oświatowego. F 16. Podstawa programowa w świetle nowych przepisów prawnych. F 17. Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. Kierunek polityki oświatowej państwa. F 18. Prawa i obowiązki nauczycieli i rodziców w świetle przepisów prawa oświatowego. Odpowiedzialność prawna rodziców i szkoły. F 19. Prawa i obowiązki nauczycieli w świetle aktualnych przepisów. Komunikacja i zarządzanie a mobbing w środowisku pracy. F 20. Prawa i obowiązki rodziców - za co jest odpowiedzialny rodzic , a za co szkoła? F 21. Prawa ucznia, dziecka, człowieka z uwzględnieniem zagadnienia władzy rodzicielskiej. F 22. Prawo oświatowe dla nauczycieli. F 23. Sygnalista w świetle ustawy z 14 czerwca 2024 r. – prawa pracownika do ochrony. Możliwe kanały zgłaszania naruszeń prawa. NOWOŚĆ!!! F 24. Środki pozabudżetowe – jak je pozyskać ? F 25. Świadczenia z zakładowego funduszu socjalnego – czy zawsze je otrzymam jako osoba uprawniona? F 26. Wdrożenie i monitorowanie standardów ochrony małoletnich. F 27. Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy z zespołem zróżnicowanym. Kierunek polityki oświatowej państwa. Wersja I F 28. Współpraca nauczycieli z rodzicami uczniów – aspekty prawne zagadnienia z uwzględnieniem władzy rodzicielskiej nad dzieckiem. F 29. Zmiany w prawie oświatowym od nowego roku szkolnego istotne w kontekście świadczenia pracy przez nauczyciela. F XXX. Temat spoza listy Współpraca - relacje G 1. Budowanie pozytywnego klimatu szkoły oraz poczucia bezpieczeństwa psychicznego uczniów. G 2. Dobre relacje rówieśnicze podstawą skutecznej edukacji - budowanie zespołu klasowego. G 3. Komunikacja społeczna - komunikacja w sytuacjach konfliktowych (trudnych). G 4. Mosty zamiast murów. Jak budować porozumienie dla dobra dzieci , pomimo konfliktu między rodzicami a szkołą. G 5. Promocja wizerunku szkoły – potrzebą czasów czy dbałością o jakość usługi edukacyjnej? G 6. Start zawodowy nauczyciela - warunki nawiązania właściwych relacji z uczniami. G 7. Stres w pracy nauczyciela. G 8. Trudne rozmowy z rodzicami. G 9. Współpraca nauczycieli oparta na relacji kluczem do sukcesu uczniów – szkoły. G 10. Wypalenie emocjonalne przyczyną kryzysu zawodowego. G 11. Wypalenie zawodowe nauczycieli. Jak rozpoznać i przeciwdziałać? G 12. Zarządzanie emocjami w obliczu zmiany. G 13. Zebrania z rodzicami jako sposób na budowanie pozytywnych relacji wychowawcy z rodzicem. G XXX. Temat spoza listy Przedszkole H 1. Bezpieczny przedszkolak - w świetle prawa oświatowego i podstawy programowej wychowania przedszkolnego. H 2. Bo ja tak chcę, i tyle – Zawzięte dziecko w przedszkolu i nieprzejednany rodzic. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami? H 3. Dokumentacja nauczyciela przedszkola w oparciu o aktualne przepisy prawa. H 4. Dziecko w spektrum autyzmu w przedszkolu. H 5. Etyka zawodowa nauczyciela przedszkola w prawie oświatowym i samorządowym. H 6. Nowe kryteria oceny pracy nauczyciela przedszkola. H 7. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole / przedszkolu w świetle najnowszych zmian prawnych. H 8. Pozytywna dyscyplina jako metoda wychowawcza zapewniająca realizację Standardów Ochrony Dzieci w przedszkolu. H 9. Pozytywna dyscyplina jako sposób na poprawę zachowania dzieci w wieku przedszkolnym. H 10. Prawo oświatowe w pracy nauczycieli przedszkola. H 11. Rozwój umiejętności komunikacyjnych przedszkolaka. H 12. Trening umiejętności społecznych (TUS). H 13. Zachowania trudne u dzieci w wieku przedszkolnym. H 14. Złość, agresja czy przemoc? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia do pracy z przedszkolakami. H XXX. Temat spoza listy Wybierz formę szkolenia 1. Online 2. Stacjonarne Dane do faktury - odbiorca Dane do faktury - nabywca Uwagi Skąd Pan/Pani wie o firmie/szkoleniach Edu.Halina? Wiadomości SMS Wiadomości e-mail Kontakt telefoniczny Z polecenia innej placówki Media społecznościowe (np. facebook) Targi edukacyjne Oświadczenia Oświadczam, że zgodnie z ustawą z art. 6 ust 1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez niepubliczna placówkę doskonalenia nauczycieli Szkolenia Oświatowe EDU. HALINA z siedzibą w Warszawie ,ul. Józsefa Antalla 9/4 w zakresie prowadzonej działalności szkoleniowej: wypisywanie zaświadczeń o ukończeniu kursu, przekazywanie informacji o organizowanych szkoleniach. Wyślij zgłoszenie