Formularz zgłoszeniowy na radę pedagogiczną Dane dotyczące szkolenia Wybierz temat szkolenia z listy 1. Bezpieczne i efektywne korzystanie z narzędzi cyfrowych. 2. Bezpieczny przedszkolak - w świetle prawa oświatowego i podstawy programowej wychowania przedszkolnego. 3. Budowanie pozytywnego klimatu szkoły oraz poczucia bezpieczeństwa psychicznego uczniów. 4. ChatGPT - narzędzie AI (sztucznej inteligencji) wspomagające pracę nauczycieli i uczniów w szkole. 5. CUDZOZIEMIEC W SZKOLE - praca z uczniem innej narodowości 6. Dobre relacje rówieśnicze podstawą skutecznej edukacji - budowanie zespołu klasowego. 7. Dokumentacja nauczyciela przedszkola w oparciu o aktualne przepisy prawa. 8. Dokumentacja nauczyciela szkoły w oparciu o aktualne przepisy prawa. Praktyczne rozwiązania. 9. Dokumentacja pracy szkoły i nauczycieli w oparciu o aktualne przepisy prawa. Praktyczne wskazówki. 10. Dokumentowanie pracy nauczyciela w oparciu o aktualne przepisy prawa. 11. Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego. 12. Doskonalenie kompetencji nauczycieli do pracy z uczniami przybyłymi z zagranicy, w szczególności z Ukrainy. 13. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. 14. Dziecko w świecie zasad – czyli określanie granic? 15. Dziecko z depresją w szkole. 16. Dziennik elektroniczny w pracy nauczyciela i szkoły. 17. Efektywne nauczanie w zespole uczniów o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach. 18. Etyka zawodowa nauczyciela przedszkola w prawie oświatowym i samorządowym. 19. Finansowanie zadań oświatowych w świetle obowiązujących przepisów prawa, prawa i obowiązki nauczycieli. 20. Identyfikacja ucznia w sytuacji kryzysowej. 21. INDYWIDUALIZACJA W PROCESIE KSZTAŁCENIA 22. Innowacje i eksperymenty w pracy kreatywnego nauczyciela. Praktyczne. wskazówki. 23. Innowacyjne projekty – Jak wykorzystać Serwis Canva w pracy nauczyciela? 24. Innowacyjny druk 3D, długopisy 3D i fotografia w edukacji. 25. Jak ciekawie prowadzić lekcje z młodzieżą? 26. Jak nauczyć uczniów mądrego oraz bezpiecznego korzystania z treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych? 27. Jak nauczyć uczniów uczenia się? 28. Jak pracować z „uczniem z dysleksją” - co powinien wiedzieć nauczyciel? 29. Jak pracować z dzieckiem z zaburzeniem mowy? 30. Jak pracować z dziećmi i młodzieżą zagrożoną i niedostosowaną społecznie? 31. Jak prawidłowo oceniać, klasyfikować i promować uczniów w świetle aktualnych przepisów prawa. 32. Jak przygotować się do oceny pracy i zrealizować zadania wynikające z awansu zawodowego w świetle aktualnych przepisów prawa. Praktyczne wskazówki. 33. Jak rozpoznać i reagować na krzywdzone dziecko w rodzinie – obowiązki i zadania pracowników oświaty, zgodne z aktualnymi przepisami prawa – szczególnie z ustawą z dnia 28 lipca 2023 o zmianie kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw. 34. Jak rozwijać kreatywność w klasach młodszych? 35. Jak skutecznie pracować z dzieckiem pobudzonym? 36. Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów? 37. Jak tworzyć wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia oraz IPET zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. 38. Jak uczyć języka polskiego jako obcego? - praktyczne rozwiązania. 39. Jak wykorzystać gry w edukacji szkolnej i domowej? 40. Jak zbudować program wychowawczo – profilaktyczny zgodnie z przepisami prawa. praktyczne wskazówki. 41. Jak zostać dobrym nauczycielem? Rola i zadania nauczyciela rozpoczynającego pracę w zawodzie. 42. Kierunki polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/24 w praktyce szkolnej. 43. Kłopotliwy uczeń i trudny rodzic w praktyce szkolnej. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami? 44. Kompetencje XXI wieku - koncepcja 4K 45. Komunikacja społeczna - komunikacja w sytuacjach konfliktowych (trudnych). 46. Kontynuacja działań na rzecz szerszego udostępnienia kanonu i założeń edukacji klasycznej oraz sięgania do dziedzictwa cywilizacyjnego Europy, w tym wsparcie powrotu do szkół języka łacińskiego jako drugiego języka obcego. 47. Laboratoria Przyszłości w nowoczesnej szkole. 48. MNEMOTECHNIKI - czyli techniki szybkiego zapamiętywania w praktyce szkolnej. 49. Mobbing na przykładzie praktyki pracy w placówce oświatowej – ujęcie prawne obejmujące budowanie relacji pracowniczych 50. Model edukacji włączającej w praktyce szkolnej. 51. Mosty zamiast murów. Jak budować porozumienie dla dobra dzieci , pomimo konfliktu między rodzicami a szkołą. 52. Motywacja – zasady skutecznego oddziaływania pedagogicznego. 53. Mowa nienawiści w sieci, a bezpieczeństwo uczniów. 54. Mój uczeń jest uchodźcą. Realna pomoc uczniom i nauczycielom w dobie zmagania się z konsekwencjami wojennymi. 55. Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne w systemie edukacji. 56. Nauka kodowania wstępem do nauki programowania. 57. Neurodydaktyka – moda czy konieczność. 58. NEURODYDAKTYKA W PRAKTYCE SZKOLNEJ 59. Niezbędne narzędzia TIK w pracy zdalnej i stacjonarnej nauczyciela. 60. Nowe kryteria oceny pracy nauczyciela przedszkola. 61. Nowoczesne prezentacje w pracy nauczyciela. 62. Obowiązki nauczyciela w świetle prawa i etyki zawodowej. Etyka w praktyce szkolnej i prawie oświatowym. Odpowiedzialność za uchybienie godności zawodu nauczyciela. 63. Ocena pracy nauczyciela szkoły/placówki zgodnie z nowymi kryteriami. 64. Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej. 65. Ocenianie uczniów z trudnościami w nauce. 66. Ocenianie wspierające uczniów ze SPE w modelu edukacji włączającej. 67. Ochrona danych osobowych w świetle rodo a odpowiedzialność prawna. 68. Odpowiedzialność prawna nauczycieli za bezpieczeństwo uczniów. 69. Odpowiedzialność prawna nauczyciela w świetle prawa i najnowszych zmian w prawie – o czym warto wiedzieć i pamiętać? 70. Odwrócona lekcja - Nowatorskie rozwiązania w pracy z uczniami. 71. Organizacja pracy nauczyciela w nowym roku szkolnym 2023/24 – opracowanie niezbędnej dokumentacji w oparciu o aktualne przepisy prawa. 72. Pierwsza pomoc przedmedyczna w szkole. 73. Podnoszenie jakości kształcenia oraz dostępności wsparcia udzielanego dzieciom. 74. Podnoszenie jakości pracy szkoły. 75. Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin udzielanego w systemie oświaty poprzez rozwijanie współpracy wewnątrz-i międzyszkolnej, a także z podmiotami działającymi w innych sektorach, w tym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny – jak realizować kierunek polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/24. 76. Podstawy pomiaru dydaktycznego i ich wykorzystanie w codziennej pracy nauczyciela. 77. Pomoc psychologiczno- pedagogiczna dzieciom z Ukrainy w przedszkolu, szkole. 78. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole / przedszkolu w świetle najnowszych zmian prawnych. 79. POZYTYWNA DYSCYPLINA jako sposób na poprawę zachowania uczniów 80. Praca metodą projektu edukacyjnego na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych. 81. Praca wychowawcy klasy, zgodnie z wymaganiami prawa oświatowego i podstawą programową. 82. Praca z uczniem zdolnym. 83. Prawa i obowiązki nauczycieli i rodziców w świetle przepisów prawa oświatowego. Odpowiedzialność prawna rodziców i szkoły. 84. Prawa i obowiązki nauczycieli w świetle aktualnych przepisów. Komunikacja i zarządzanie a mobbing w środowisku pracy. 85. Prawa i obowiązki rodziców - za co jest odpowiedzialny rodzic , a za co szkoła? 86. Prawa ucznia, dziecka, człowieka z uwzględnieniem zagadnienia władzy rodzicielskiej. 87. Prawo do stawiania granic - asertywność w pracy nauczyciela. 88. Prawo oświatowe dla nauczycieli. 89. Prawo oświatowe w pracy nauczycieli przedszkola. 90. Problem samobójstw wśród dzieci i młodzieży. 91. Problem samouszkodzeń wśród dzieci i młodzieży. 92. Promocja wizerunku szkoły – potrzebą czasów czy dbałością o jakość usługi edukacyjnej? 93. Przemoc rówieśnicza w szkole i cyberprzestrzeni - rozpoznawanie, skuteczna profilaktyka i interwencja z wykorzystaniem Metody wspólnej sprawy. 94. Rodzice w szkole – rola i zadania, w tym po doświadczeniach w pandemii. 95. Rola i zadania nauczyciela w kształtowaniu kompetencji kluczowych uczniów. Praktyczne rozwiązania. 96. Rola oceniania i oceny w procesie dydaktycznym. 97. Rozwijanie kompetencji cyfrowych, w tym bezpieczne wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. 98. Rozwijanie kompetencji emocjonalno–społecznych uczniów w szkole podstawowej. 99. Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych. 100. Rozwijanie umiejętności uczniów i nauczycieli z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”. 101. SKUTECZNY WYCHOWAWCA czyli jak skutecznie pracować z grupą? 102. Sposoby aktywizowania i motywacji uczniów. 103. Start zawodowy nauczyciela - warunki nawiązania właściwych relacji z uczniami. 104. Stres w pracy nauczyciela. 105. SZKOŁA DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH – jak udzielać wsparcia edukacyjno-specjalistycznego, w tym ochrony zdrowia psychicznego, dzieciom i młodzieży? 106. Środki pozabudżetowe – jak je pozyskać ? 107. Świadczenia z zakładowego funduszu socjalnego – czy zawsze je otrzymam jako osoba uprawniona? 108. TIK oraz zasoby multimedialne w edukacji. Zastosowanie na lekcjach w szkole oraz on-line. 109. Trudne rozmowy z rodzicami. 110. Uczeń z Ukrainy w naszej szkole. 111. Uczeń z zespołem Aspergera – funkcjonowanie w szkole. 112. Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole, w tym w trakcie edukacji zdalnej - realizacja zaleceń i zajęć wynikających z opinii o pomocy psychologiczno - pedagogicznej oraz orzeczenia o kształceniu specjalnym. 113. Wsparcie nauczycieli i innych członków społeczności szkolnych w rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów, w szczególności z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”. 114. Wsparcie psychologiczne nauczycieli. 115. Wsparcie uczniów jako profilaktyka pierwszorzędowa. 116. Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej – realizacja kierunku polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2023/2024. 117. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. 118. Wspomaganie koncentracji uwagi u dziecka/ucznia. 119. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży, realizację adekwatnego programu wychowawczo-profilaktycznego oraz zajęć wychowania do życia w rodzinie – realizacja kierunku polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2023/2024 120. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny, szczególnie w zakresie ochrony i wzmacniania zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 121. Współczesne zagrożenia w wieku dorastania. 122. Współpraca nauczycieli oparta na relacji kluczem do sukcesu uczniów – szkoły. 123. Współpraca nauczycieli z rodzicami uczniów – aspekty prawne zagadnienia z uwzględnieniem władzy rodzicielskiej nad dzieckiem. 124. Wychowanie zmierzające do osiągnięcia ludzkiej dojrzałości. 125. Wychowawca klasy – zadania i kompetencje, wspomaganie wychowawcy. 126. Wychowawcza i edukacyjna rola szkoły w XXI wieku. 127. Wykorzystanie narzędzi TIK do pracy z dziećmi z Ukrainy. 128. Wykorzystanie Usług Google w pracy nauczyciela. 129. Wykorzystanie usług Notes zajęć, Sway i Stream w edukacji tradycyjnej i zdalnej. 130. Wykorzystanie Wirtualnej tablicy Padlet w edukacji. 131. Wykorzystanie wyników egzaminu ósmoklasisty do podnoszenia jakości pracy szkoły. 132. Wykorzystanie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej w edukacji. 133. Wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji. 134. WYPALENIE EMOCJONALNE przyczyną kryzysu zawodowego. 135. WYPALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI. Jak rozpoznać i przeciwdziałać? 136. Wzmacnianie kondycji psychicznej uczniów i profilaktyka zdrowia - ważny cel strategiczny programu wychowawczo - profilaktycznego szkoły. 137. Wzorcowa lekcja - jak przeprowadzić i uzyskać pozytywną opinię o przeprowadzonych zajęciach. 138. Zachowania trudne u dzieci w wieku przedszkolnym. 139. Zagrożenia w szkole: procedury a bezpieczeństwo uczniów w szkole. 140. ZARZĄDZANIE EMOCJAMI W OBLICZU ZMIANY? 141. Zastosowanie pakietu ms microsoft office 365 w nauczaniu zdalnym. 142. Zebrania z rodzicami jako sposób na budowanie pozytywnych relacji wychowawcy z rodzicem. 143. Złość, agresja czy przemoc? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia. 144. Zmiany w prawie oświatowym od nowego roku szkolnego istotne w kontekście świadczenia pracy przez nauczyciela. XXX. Temat spoza listy Wybierz formę szkolenia 1. Online 2. Stacjonarne Dane do faktury - odbiorca Dane do faktury - nabywca Uwagi Oświadczenia Oświadczam, że zgodnie z ustawą z art. 6 ust 1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez niepubliczna placówkę doskonalenia nauczycieli Szkolenia Oświatowe EDU. HALINA z siedzibą w Warszawie ,ul. Józsefa Antalla 9/4 w zakresie prowadzonej działalności szkoleniowej: wypisywanie zaświadczeń o ukończeniu kursu, przekazywanie informacji o organizowanych szkoleniach. Wyślij zgłoszenie