Formularz zgłoszeniowy na radę pedagogiczną Dane dotyczące szkolenia Wybierz temat szkolenia z listy 1. Asertywność i empatia w budowaniu relacji z uczniami i rodzicami. 2. Bezpieczne i efektywne korzystanie z narzędzi cyfrowych. 3. Bezpieczny przedszkolak - w świetle prawa oświatowego i podstawy programowej wychowania przedszkolnego. 4. Bo ja tak chcę, i tyle – Zawzięte dziecko w przedszkolu i nieprzejednany rodzic. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami? 5. Budowanie pozytywnego klimatu szkoły oraz poczucia bezpieczeństwa psychicznego uczniów. 6. ChatGPT - narzędzie AI (sztucznej inteligencji) wspomagające pracę nauczycieli i uczniów w szkole. 7. CUDZOZIEMIEC W SZKOLE - praca z uczniem innej narodowości 8. Dobre relacje rówieśnicze podstawą skutecznej edukacji - budowanie zespołu klasowego. 9. Dokumentacja nauczyciela przedszkola w oparciu o aktualne przepisy prawa. 10. Dokumentacja nauczyciela szkoły w oparciu o aktualne przepisy prawa. Praktyczne rozwiązania. 11. Dokumentacja pracy szkoły i nauczycieli w oparciu o aktualne przepisy prawa. Praktyczne wskazówki. 12. Dokumentowanie pracy nauczyciela w oparciu o aktualne przepisy prawa. 13. Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego. 14. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. 15. Dziecko w spektrum autyzmu w przedszkolu. 16. Dziecko w świecie zasad – czyli określanie granic? 17. Dziecko z depresją w szkole. 18. Edukacja obywatelska w wymiarze lokalnym i globalnym - kształtowanie postaw społecznych i patriotycznych. 19. Edukacja prozdrowotna w szkole - kształtowanie postaw i zachowań prozdrowotnych. 20. Edukacja w zasięgu ręki czyli jak korzystać z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. 21. Efektywne nauczanie w zespole uczniów o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach. 22. Etyka zawodowa nauczyciela przedszkola w prawie oświatowym i samorządowym. 23. Finansowanie zadań oświatowych w świetle obowiązujących przepisów prawa, prawa i obowiązki nauczycieli. 24. Formułowanie wymagań edukacyjnych w oparciu o podstawy pomiaru dydaktycznego. Ocenianie według wymagań. 25. Gdzie jest guzik do motywacji uczniów? 26. Identyfikacja ucznia w sytuacji kryzysowej. 27. INDYWIDUALIZACJA W PROCESIE KSZTAŁCENIA 28. Innowacje i eksperymenty w pracy kreatywnego nauczyciela. Praktyczne. wskazówki. 29. Innowacyjne projekty – Jak wykorzystać Serwis Canva w pracy nauczyciela? 30. Innowacyjny druk 3D, długopisy 3D i fotografia w edukacji. 31. Jak budować zdrowe relacje w oparciu o walidację? 32. Jak ciekawie prowadzić lekcje z młodzieżą? 33. Jak nauczyć uczniów mądrego oraz bezpiecznego korzystania z treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych? 34. Jak nauczyć uczniów uczenia się? 35. Jak pracować z „uczniem z dysleksją” - co powinien wiedzieć nauczyciel? 36. Jak pracować z dzieckiem z zaburzeniem mowy? 37. Jak pracować z dziećmi i młodzieżą zagrożoną i niedostosowaną społecznie? 38. Jak prawidłowo oceniać, klasyfikować i promować uczniów w świetle aktualnych przepisów prawa. 39. Jak przygotować się do oceny pracy i zrealizować zadania wynikające z awansu zawodowego w świetle aktualnych przepisów prawa. Praktyczne wskazówki. 40. Jak rozpoznać i reagować na krzywdzone dziecko w rodzinie – obowiązki i zadania pracowników oświaty, zgodne z aktualnymi przepisami prawa – szczególnie z ustawą z dnia 28 lipca 2023 o zmianie kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw. 41. Jak rozwijać kreatywność w klasach młodszych? 42. Jak skutecznie pracować z dzieckiem pobudzonym? 43. Jak skutecznie wspierać dzieci i młodzież – warsztat o budowaniu odporności psychicznej. 44. Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów? 45. Jak tworzyć wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia oraz IPET zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. 46. Jak uczyć języka polskiego jako obcego? - praktyczne rozwiązania. 47. Jak wspierać dobrostan i zdrowie psychiczne uczniów w szkole ? Realizacja kierunku polityki oświatowej państwa w roku 2024/2025 w szkole. Wersja II. 48. Jak wspierać rozwój umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczna praca w sieci. Sztuczna inteligencja i możliwości Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. 49. Jak wykorzystać gry w edukacji szkolnej i domowej? 50. Jak zbudować program wychowawczo – profilaktyczny zgodnie z przepisami prawa. praktyczne wskazówki. 51. Jak zostać dobrym nauczycielem? Rola i zadania nauczyciela rozpoczynającego pracę w zawodzie. 52. Kłopotliwy uczeń i trudny rodzic w praktyce szkolnej. Jak sobie radzić z problematycznymi sytuacjami? 53. Kompetencje XXI wieku - koncepcja 4K 54. Komunikacja społeczna - komunikacja w sytuacjach konfliktowych (trudnych). 55. Kreatywne notatki wspierające proces nauczania – uczenia się. 56. Kształcenie zawodowe - wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi. 57. Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez nauczanie interdyscyplinarne. 58. Laboratoria Przyszłości w nowoczesnej szkole. 59. Mistrzowskie Nauczanie z AI: Praktyczne Narzędzia i Wskazówki. 60. MNEMOTECHNIKI - czyli techniki szybkiego zapamiętywania w praktyce szkolnej. 61. Mobbing na przykładzie praktyki pracy w placówce oświatowej – ujęcie prawne obejmujące budowanie relacji pracowniczych 62. Model edukacji włączającej w praktyce szkolnej. 63. Mosty zamiast murów. Jak budować porozumienie dla dobra dzieci , pomimo konfliktu między rodzicami a szkołą. 64. Motywacja – zasady skutecznego oddziaływania pedagogicznego. 65. Mowa nienawiści w sieci, a bezpieczeństwo uczniów. 66. Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne w systemie edukacji. 67. Nauka kodowania wstępem do nauki programowania. 68. Neurodydaktyka – moda czy konieczność. 69. NEURODYDAKTYKA W PRAKTYCE SZKOLNEJ 70. Nowe kryteria oceny pracy nauczyciela przedszkola. 71. Nowoczesne prezentacje w pracy nauczyciela. 72. Obowiązki nauczyciela w świetle prawa i etyki zawodowej. Etyka w praktyce szkolnej i prawie oświatowym. Odpowiedzialność za uchybienie godności zawodu nauczyciela. 73. Ocena pracy nauczyciela szkoły/placówki zgodnie z nowymi kryteriami. 74. Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej. 75. Ocenianie uczniów z trudnościami w nauce. 76. Ocenianie wspierające uczniów ze SPE w modelu edukacji włączającej. 77. Ochrona danych osobowych w świetle rodo a odpowiedzialność prawna. 78. Odpowiedzialność prawna nauczycieli za bezpieczeństwo uczniów. 79. Odpowiedzialność prawna nauczyciela w świetle prawa i najnowszych zmian w prawie – o czym warto wiedzieć i pamiętać? 80. Odwrócona lekcja - Nowatorskie rozwiązania w pracy z uczniami. 81. Pierwsza pomoc przedmedyczna w szkole. 82. Podnoszenie jakości kształcenia oraz dostępności wsparcia udzielanego dzieciom. 83. Podnoszenie jakości pracy szkoły. 84. PODSTAWA PROGRAMOWA w świetle nowych przepisów prawnych. 85. Podstawy pomiaru dydaktycznego i ich wykorzystanie w codziennej pracy nauczyciela. 86. Pomoc psychologiczno- pedagogiczna dzieciom z Ukrainy w przedszkolu, szkole. 87. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole / przedszkolu w świetle najnowszych zmian prawnych. 88. POZYTYWNA DYSCYPLINA jako metoda wychowawcza zapewniająca realizację Standardów Ochrony Dzieci w przedszkolu. 89. POZYTYWNA DYSCYPLINA jako sposób na poprawę zachowania dzieci w wieku przedszkolnym. 90. POZYTYWNA DYSCYPLINA jako sposób na poprawę zachowania uczniów 91. POZYTYWNA DYSCYPLINA podstawą budowania bezpiecznych relacji miedzy pracownikami szkoły a dziećmi – realizacja Standardów Ochrony Dzieci. 92. Praca domowa uczniów po zmianach w przepisach prawa. NOWOŚĆ !!! 93. Praca metodą projektu edukacyjnego na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych. 94. Praca nad sobą – dla siebie. Jak wspierać rozwój osobowy ucznia? 95. Praca wychowawcy klasy, zgodnie z wymaganiami prawa oświatowego i podstawą programową. 96. Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego. 97. Praca z uczniem zdolnym. 98. Prawa i obowiązki nauczycieli i rodziców w świetle przepisów prawa oświatowego. Odpowiedzialność prawna rodziców i szkoły. 99. Prawa i obowiązki nauczycieli w świetle aktualnych przepisów. Komunikacja i zarządzanie a mobbing w środowisku pracy. 100. Prawa i obowiązki rodziców - za co jest odpowiedzialny rodzic , a za co szkoła? 101. Prawa ucznia, dziecka, człowieka z uwzględnieniem zagadnienia władzy rodzicielskiej. 102. Prawo do stawiania granic - asertywność w pracy nauczyciela. 103. Prawo oświatowe dla nauczycieli. 104. Prawo oświatowe w pracy nauczycieli przedszkola. 105. Problem samobójstw wśród dzieci i młodzieży. 106. Problem samouszkodzeń wśród dzieci i młodzieży. 107. Promocja wizerunku szkoły – potrzebą czasów czy dbałością o jakość usługi edukacyjnej? 108. Przeciwdziałanie przemocy wobec nieletnich w szkołach ponadpodstawowych – standardy ochrony małoletnich w świetle przepisów prawa. 109. Przemoc rówieśnicza w szkole i cyberprzestrzeni - rozpoznawanie, skuteczna profilaktyka i interwencja z wykorzystaniem Metody wspólnej sprawy. 110. Rola i zadania nauczyciela w kształtowaniu kompetencji kluczowych uczniów. Praktyczne rozwiązania. 111. Rola oceniania i oceny w procesie dydaktycznym. 112. Rozwijanie kompetencji cyfrowych, w tym bezpieczne wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych. 113. Rozwijanie kompetencji emocjonalno–społecznych uczniów w szkole podstawowej. 114. Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych. 115. SKUTECZNY WYCHOWAWCA czyli jak skutecznie pracować z grupą? 116. Sposoby aktywizowania i motywacji uczniów. 117. Start zawodowy nauczyciela - warunki nawiązania właściwych relacji z uczniami. 118. Stres w pracy nauczyciela. 119. Sygnalista w świetle ustawy z 24 września 2024 r. – prawa pracownika do ochrony. Możliwe kanały zgłaszania naruszeń prawa. NOWOŚĆ!!! 120. SZKOŁA DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH – jak udzielać wsparcia edukacyjno-specjalistycznego, w tym ochrony zdrowia psychicznego, dzieciom i młodzieży? 121. Środki pozabudżetowe – jak je pozyskać ? 122. Świadczenia z zakładowego funduszu socjalnego – czy zawsze je otrzymam jako osoba uprawniona? 123. TIK oraz zasoby multimedialne w edukacji. Zastosowanie na lekcjach w szkole oraz on-line. 124. Trudne rozmowy z rodzicami. 125. Wsparcie nauczycieli i innych członków społeczności szkolnych w rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów, w szczególności z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”. 126. Wsparcie psychologiczne nauczycieli. 127. Wsparcie uczniów jako profilaktyka pierwszorzędowa. 128. Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy z zespołem zróżnicowanym. Wersja I 129. Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. 130. Wspomaganie koncentracji uwagi u dziecka/ucznia. 131. Wspomaganie wychowawczej roli rodziny, szczególnie w zakresie ochrony i wzmacniania zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. 132. Współczesne zagrożenia w wieku dorastania. 133. Współpraca nauczycieli oparta na relacji kluczem do sukcesu uczniów – szkoły. 134. Współpraca nauczycieli z rodzicami uczniów – aspekty prawne zagadnienia z uwzględnieniem władzy rodzicielskiej nad dzieckiem. 135. Wychowawca klasy – zadania i kompetencje, wspomaganie wychowawcy. 136. Wykorzystanie wyników egzaminu ósmoklasisty do podnoszenia jakości pracy szkoły. 137. Wykorzystanie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej w edukacji. 138. Wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji. 139. WYPALENIE EMOCJONALNE przyczyną kryzysu zawodowego. 140. WYPALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI. Jak rozpoznać i przeciwdziałać? 141. Wzmacnianie kondycji psychicznej uczniów i profilaktyka zdrowia - ważny cel strategiczny programu wychowawczo - profilaktycznego szkoły. 142. Wzorcowa lekcja - jak przeprowadzić i uzyskać pozytywną opinię o przeprowadzonych zajęciach. 143. Zachowania trudne u dzieci w wieku przedszkolnym. 144. Zagrożenia w szkole: procedury a bezpieczeństwo uczniów w szkole. 145. ZARZĄDZANIE EMOCJAMI W OBLICZU ZMIANY? 146. Zebrania z rodzicami jako sposób na budowanie pozytywnych relacji wychowawcy z rodzicem. 147. ZŁOŚĆ, AGRESJA CZY PRZEMOC? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia do pracy z przedszkolakami. „Zabawa jednego człowieka, może być nieszczęściem dla drugiego”. 148. Złość, agresja czy przemoc? Jak je rozpoznać i właściwie reagować? Praktyczne narzędzia. 149. Zmiany w prawie oświatowym od nowego roku szkolnego istotne w kontekście świadczenia pracy przez nauczyciela. XXX. Temat spoza listy Wybierz formę szkolenia 1. Online 2. Stacjonarne Dane do faktury - odbiorca Dane do faktury - nabywca Uwagi Oświadczenia Oświadczam, że zgodnie z ustawą z art. 6 ust 1 lit. a RODO, wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez niepubliczna placówkę doskonalenia nauczycieli Szkolenia Oświatowe EDU. HALINA z siedzibą w Warszawie ,ul. Józsefa Antalla 9/4 w zakresie prowadzonej działalności szkoleniowej: wypisywanie zaświadczeń o ukończeniu kursu, przekazywanie informacji o organizowanych szkoleniach. Wyślij zgłoszenie