Siedem prostych sekretów najlepszego nauczyciela.
Scenariusz szkolenia
OPIS TEMATU:
Szkolenie jest oparte na książce Anette Breaux i Todda Whitakera „Jak to robią najlepsi nauczyciele” i wprowadza uczestników w praktyczne, sprawdzone zasady, które pozwalają nauczycielom stać się bardziej skutecznymi, inspirującymi i świadomymi swojego wpływu na uczniów.
Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z siedmioma kluczowymi zasadami, które pozwalają budować efektywną relację z uczniami, zarządzać klasą w sposób pozytywny i motywujący, a także czerpać większą satysfakcję z pracy nauczyciela. Zasady te są uniwersalne, co sprawia, że można je dostosować do różnych etapów edukacyjnych i stylów nauczania.
Szkolenie zostało stworzone z myślą o nauczycielach, którzy chcą:
- Osiągać lepsze wyniki w pracy z uczniami.
- Stworzyć w klasie atmosferę sprzyjającą nauce, współpracy i wzajemnemu szacunkowi.
- Skutecznie radzić sobie z wyzwaniami związanymi z zarządzaniem klasą.
- Stać się inspiracją i motywacją dla swoich uczniów.
Szkolenie jest skierowane do nauczycieli szkół podstawowych.
EFEKTY /CELE /SZKOLENIA:
- Wspieranie nauczycieli w ich codziennej pracy.
- Zwiększenie efektywności nauczania.
- Wspieranie rozwoju osobistego nauczyciela.
- Zwiększenie zaangażowania uczniów w proces edukacyjny.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Przedstawienie siedmiu sekretów skutecznych w nauczaniu:
- dobrego planowania
- zarządzania klasą
- skutecznego nauczania
- nastawienia
- profesjonalizmu
- skutecznej dyscypliny
- motywowania i inspirowania
- Q&A i dyskusja: Odpowiedzi na pytania uczestników, wymiana doświadczeń.
ADRESACI SZKOLENIA:
Nauczyciele szkół podstawowych.
WARUNKI SZKOLENIA:
Czas trwania: 4 godziny dydaktyczne (180 minut)
Kurs online lub stacjonarnie.
INFORMACJE DODATKOWE:
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu, materiały w wersji elektronicznej.
Istnieje możliwość konsultacji podczas szkolenia z prowadzącym kurs, w wersji online odpowiedzi na czacie.
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wypełniają ankietę ewaluacji, w celu podsumowania efektywności kursu.