Neurodydaktyka – moda czy konieczność.
Scenariusz szkolenia
OPIS TEMATU:
Współczesna edukacja stawia coraz większe wyzwania nauczycielom i uczniom. Szum informacyjny, kłopoty z koncentracjom i konkretyzacją wymagań wobec uczniów powodują pogarszanie się standardów nauczania. Co zrobić, aby zrozumieć współczesnych nastolatków, jak dotrzeć do nich, aby wykorzystywali swoje mocne strony, a nauczyciele potrafili je rozpoznać?
Zapraszamy wszystkich nauczycieli do zaznajomienia się z podstawami neurodydaktyki w celu usprawnienia swojej pracy i podniesienia efektywności pracy uczniów.
EFEKTY /CELE /SZKOLENIA:
Głównym celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z podstawami neurodydaktyki i możliwością przełożenia jej trendów na codzienną pracę z uczniem, tak aby każda ze stron osiągnęła sukces edukacyjny oparty na kreatywnym działaniu.
Uczestnicy szkolenia:
- Zapoznają się z tematyką neurodydaktyki
- Dowiedzą się jak wdrożyć jej założenia w codziennej pracy.
- Nauczą się jak prowadzić lekcje zgodnie z zasadami neurodydaktyki.
PROGRAM SZKOLENIA:
- Na czym polega i skąd się wzięła neurodydaktyka
- Jak zrozumieć mózg nastolatka, aby móc efektywnie z min pracować?
- Jak poznać ISU się swoich uczniów?
- Mnemotechniki i ocenianie kształtujące w służbie neurodydaktyki.
- Jak ćwiczyć pamięć i koncentrację.
ADRESACI SZKOLENIA:
Dyrektorzy, nauczyciele szkół i przedszkoli.
WARUNKI SZKOLENIA:
Czas trwania: 4 godziny dydaktyczne (180 minut)
Liczba uczestników oraz płatności do ustalenia ze specjalistą ds. szkoleń
INFORMACJE DODATKOWE:
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu, materiały w wersji elektronicznej.
Istnieje możliwość konsultacji podczas szkolenia z prowadzącym kurs, w wersji online odpowiedzi na czacie.
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wypełniają ankietę ewaluacji, w celu podsumowania efektywności kursu.