Neurodydaktyka – moda czy konieczność.

Scenariusz szkolenia

OPIS TEMATU:

Współczesna edukacja stawia coraz większe wyzwania nauczycielom i uczniom. Szum informacyjny, kłopoty z koncentracjom i konkretyzacją wymagań wobec uczniów powodują pogarszanie się standardów nauczania. Co zrobić, aby zrozumieć współczesnych nastolatków, jak dotrzeć do nich, aby wykorzystywali swoje mocne strony, a nauczyciele potrafili je rozpoznać?
Zapraszamy wszystkich nauczycieli do zaznajomienia się z podstawami neurodydaktyki w celu usprawnienia swojej pracy i podniesienia efektywności pracy uczniów.

EFEKTY /CELE /SZKOLENIA:

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie nauczycieli z podstawami neurodydaktyki i możliwością przełożenia jej trendów na codzienną pracę z uczniem, tak aby każda ze stron osiągnęła sukces edukacyjny oparty na kreatywnym działaniu.

Uczestnicy szkolenia:

  1.  Zapoznają się z tematyką neurodydaktyki
  2. Dowiedzą się jak wdrożyć jej założenia w codziennej pracy.
  3. Nauczą się jak prowadzić lekcje zgodnie z zasadami neurodydaktyki.

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Na czym polega i skąd się wzięła neurodydaktyka
  2.  Jak zrozumieć mózg nastolatka, aby móc efektywnie z min pracować?
  3. Jak poznać ISU się swoich uczniów?
  4. Mnemotechniki i ocenianie kształtujące w służbie neurodydaktyki.
  5. Jak ćwiczyć pamięć i koncentrację.

ADRESACI SZKOLENIA:

Dyrektorzy, nauczyciele szkół i przedszkoli.

WARUNKI SZKOLENIA:

Czas trwania: 4 godziny dydaktyczne (180 minut)
Liczba uczestników oraz płatności do ustalenia ze specjalistą ds. szkoleń

INFORMACJE DODATKOWE:

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu, materiały w wersji elektronicznej.
Istnieje możliwość konsultacji podczas szkolenia z prowadzącym kurs, w wersji online odpowiedzi na czacie.
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy wypełniają ankietę ewaluacji, w celu podsumowania efektywności kursu.