Rady Pedagogiczne
TIK i nowoczesne technologie
Bezpieczne i efektywne korzystanie z narzędzi cyfrowych.
„Bezpieczny Internet”. Świadome i odpowiedzialne korzystanie z sieci.
ChatGPT – narzędzie AI (sztucznej inteligencji) wspomagające pracę nauczycieli i uczniów w szkole.
Edukacja w zasięgu ręki czyli jak korzystać z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej. Kierunek polityki oświatowej państwa.
Innowacyjne projekty – Jak wykorzystać Serwis Canva w pracy nauczyciela?
Innowacyjny druk 3D, długopisy 3D i fotografia w edukacji.
Jak nauczyć uczniów mądrego oraz bezpiecznego korzystania z treści publikowanych w Internecie i mediach społecznościowych?
Jak wspierać rozwój umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczna praca w sieci. Sztuczna inteligencja i możliwości Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
Kierunek polityki oświatowej państwa.
Laboratoria Przyszłości w nowoczesnej szkole.
Mistrzowskie Nauczanie z AI: Praktyczne Narzędzia i Wskazówki.
Nauka kodowania wstępem do nauki programowania.
Nowoczesne prezentacje w pracy nauczyciela.
Rozwijanie kompetencji cyfrowych, w tym bezpieczne wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Kierunek polityki oświatowej państwa.
Rozwijanie umiejętności metodycznych nauczycieli w zakresie prawidłowego i skutecznego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych w procesach edukacyjnych.
TIK oraz zasoby multimedialne w edukacji. Zastosowanie na lekcjach w szkole oraz on-line.
Wsparcie nauczycieli i innych członków społeczności szkolnych w rozwijaniu umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów, w szczególności z wykorzystaniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.
Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Kierunek polityki oświatowej państwa.
Wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji.