Rady Pedagogiczne
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Dziecko z depresją w szkole.
Identyfikacja ucznia w sytuacji kryzysowej.
Jak pracować z „uczniem z dysleksją” – co powinien wiedzieć nauczyciel?
Jak pracować z dzieckiem z zaburzeniem mowy?
Jak pracować z dziećmi i młodzieżą zagrożoną i niedostosowaną społecznie?
Jak rozpoznać i reagować na krzywdzone dziecko w rodzinie – obowiązki i zadania pracowników oświaty, zgodne z aktualnymi przepisami prawa – szczególnie z ustawą z dnia 28 lipca 2023 o zmianie kodeksu rodzinnego i opiekuńczego oraz innych ustaw.
Jak skutecznie pracować z dzieckiem pobudzonym?
Jak skutecznie wspierać dzieci i młodzież – warsztat o budowaniu odporności psychicznej.
Jak tworzyć wielospecjalistyczna ocenę poziomu funkcjonowania ucznia oraz IPET zgodnie z aktualnymi przepisami prawa.
Model edukacji włączającej w praktyce szkolnej.
Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne w systemie edukacji.
Ocenianie uczniów z trudnościami w nauce.
Ocenianie wspierające uczniów ze SPE w modelu edukacji włączającej.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dzieciom z Ukrainy w przedszkolu, szkole.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole / przedszkolu w świetle najnowszych zmian prawnych.
Problem samobójstw wśród dzieci i młodzieży.
Problem samouszkodzeń wśród dzieci i młodzieży.
Przeciwdziałanie przemocy wobec nieletnich w szkołach ponadpodstawowych – standardy ochrony małoletnich w świetle przepisów prawa.
„Szkoła dostępna dla wszystkich” – jak udzielać wsparcia edukacyjno-specjalistycznego, w tym ochrony zdrowia psychicznego, dzieciom i młodzieży?
Wsparcie psychologiczne nauczycieli.
Wsparcie uczniów jako profilaktyka pierwszorzędowa.